Warsztaty

Powerprint na całego...
Zobaczymy co z tego wyniknie...;) dzisiaj pobiliśmy rekord w Stowarzyszeniu Różowe okulary pod względem uczestnictwa:) 
Na warsztacie zagościło 13 osób. Dzisiaj poczyniliśmy transfer a w piątek ciąg dalszy ;)




Powerprint na tapecie
Na warsztacie gościła ponownie Marysia - to juz stala uczestniczka moich warsztatów:) 
Oto jej kolejna praca





Trochę warsztatów Powerprint
w ostatnim czasie prowadzę coraz więcej warsztatów w technice powerprint- transfer zdjęcia na podobrazie + utwardzanie tkanin. Troche zdjeć poniżej. Zdjęcia z warsztatów nie są uzupełniane na bieżąco z racji tego iż od jakiegoś czasu działa druga strona poświęcona utwardzaniu tkanin www.utwardzanietkanin.pl
Zapraszam serdecznie











Warsztaty z Różowymi Okularami
Od lipca rozpoczęłam cykl warsztatów w Stowarzyszeniu Pomocy Chorym Onkologicznie "Różowe okulary".
Zrealizowaliśmy już temat figur, obrazów oraz ozdabianie szkła. Oto krótka fotorelacja:










Jak na pierwszy warsztat i pracę z technika utwardzania tkanin prace wypadły rewelacyjnie.
A to obrazy:













Obrazy okazały sie trudniejsze ale i tak dałyśmy radę:)
Potem przyszedł czas na zdobienie szkła:)










Warsztat z Aldonką 05.05.14
Dzisiaj spożytkowałyśmy nowy wzór główki:) idealnie spasował nam na anioła:D



 Anioł jak dla mnie super:D Zapraszam wszystkich chętnych.

Majowe warsztaty
Jeśli macie ochotę na własnego krasnala to zapraszam do swojej pracowni. Z racji plastycznego wykształcenia w specjalizacji rzeźbiarskiej gwarantuje profesjonalne warsztaty. Nauczę jak wykonać własną figurkę w technice utwardzania tkanin. 

 Elastyczne terminy, przyjazna atmosfera. Czas trwania warsztatów to ok 5h. Koszt: 140 zł
Zapraszam 

Przedświąteczne warsztaty

No to zrobiliśmy kilka jajek :)
 A i przy okazji nowa główka... 








Warsztaty 







Zapraszam 28.03.2014 na pokazy z tworzenia biżuterii w tworzywie friendly plastic

Zapraszam wszystkich z twórczym ADHD na pokazy z tworzenia biżuterii w tworzywie friendly plastic. Wszystkich zainteresowanych odsyłam na stronę na której można znaleźć linki do róznych ciekawych stron  z tutorialami oraz informacjami o tworzywie. http://www.friendlyplastic.pl/




Wolne miejsca pozostały na godź. 17...:)




17.03.2014
...warsztaty do 23;) 
Tematem dzisiejszych warsztatów była postać wykonana na konstrukcji z drutu aluminiowego oraz misa wykonana na bazie styropianowej z użyciem utwardzaczy oraz proszku stone art.
Mała fotorelacja poniżej:) 











WIOSENNE WARSZTATY!!!








A oto trochę fotek z lutowych warsztatów 

Niezmiernie ucieszyła mnie kreatywność i pomysłowość ostatnich uczestniczek warsztatów. Dziewczyny po prześledzeniu możliwości utwardzaczy przyszły z konkretnymi pomysłami, zamiarami i okazały się niezwykle samodzielne jak na pierwszy raz;)
Oto kilka fotek
warsztaty z 06.02. Praca Agnieszki





Warsztaty walentynkowe pod hasłem 'bardziej' :) z Magdą i Kamilą







Zaczynamy Luty z warsztatami 
 pierwsze terminy ustalone




A oto moja oferta warsztatowa. Najbliższe warsztaty odbędą się 24 stycznia ul. Parkowa 13 Wrocław( okolice Hali Ludowej)
Zapisy pod adresem pracownia@artystyki.pl


Warsztaty styczniowe .
Uczestniczką była Jola:) Oj było wesoło. Dawno nie spotkałam tak podobnej w usposobieniu osoby:D






Trochę zdjęć z przedświątecznych warsztatów 18.12.2013r. :

Warsztaty świąteczne
Tematem warsztatu była świąteczna kompozycja wykonana na styropianowej półkuli.
Użyte materiały:
- styropianowa baza
- utwardzacz Ivory - kośc słoniowa (materiały m in dostępne w naszych sklepach: http://www.artystyki.pl/dzial/sklep/powertex-sklep/ oraz  http://www.mamoakuku.pl/pl/c/Produkty-Powertex/68
- Stone art- dla uzyskania efektu struktury
- lampki ledowe
- bawełniana tkanina
- figurka aniołka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz