niedziela, 13 kwietnia 2014

Kopia obrazu troche inaczej

Na początku chciałam namalować kopie tego obrazu  niestety nie wiem kto jest jego autorem :(




Wiele tygodni się przyglądałam i zastanawiałam.. . Zdecydowałam się jednak na próbę odtworzenia go w przestrzeni z pomocą oczywiście utwardzaczy. Farbami nie udałoby mi się odtworzyć tej faktury tła. Postanowiłam połączyć media i techniki.
A oto efekt:






Układ postaci niestety jest inny, gdyż nie udałoby mi się owinąć tkanina postaci, przy szkielecie wykonanym z masy samoutwardzalnej, która przysporzyła mi trochę problemów z racji szybkiego schnięcia i pękania przy każdym odginaniu.  Praca powstawała bardzo na raty...;) tło oczywiście wykonane jest ze stone artu:D

1 komentarz:

  1. I znowu bajka......kolory, pomysł o wykonaniu nie wspomnę, bom jeszcze nic nie poczyniła w tej kwestii, ale już wiem gdzie się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń